Funkcjonalna i przyjazna w obsłudze platforma e‑learningowa, umożliwiająca efektywne przeprowadzanie szkoleń i zarządzanie procesami nauczania online
Platforma e-learningowa Skilltom LMS to nowoczesne rozwiązanie służące do zarządzania procesami kształcenia online przy wykorzystaniu wielu funkcji takich jak np. zarządzanie użytkownikami, zamieszczanie i przypisanie szkoleń, ścieżki szkoleniowe, raportowanie i wiele innych. Oferowana przez nas platforma spełnia różnorodne potrzeby organizacji, od najbardziej podstawowych potrzeb szkoleniowych, aż po zaawansowane włączając w to procesy zarządzania rozwojem zasobów ludzkich (HRM).
Dla kogo
Platforma LMS Skilltom sprawdza się bardzo dobrze zarówno w środowisku biznesowym, jak i edukacyjnym, w sektorze prywatnym i publicznym. Budowa i funkcjonalności pozwalają na elastyczne korzystanie z systemu w sposób dogodny dla dużej części projektów e-learning. Platforma została stworzona głównie z myślą o przeznaczeniu dla średniej wielkości wdrożeń (od kilkuset użytkowników do kilkunastu tys. użytkowników). Z uwagi jednak na swoją elastyczność i możliwości, doskonale sprawdza się także w mniejszych wdrożeniach jak i w szczególności dużych wdrożeniach na kilkadziesiąt (i więcej) tysięcy użytkowników. Moduły zarządzania strukturami użytkowników w doskonały sposób wspierają zarządzanie dużymi organizacjami z rozbudowaną strukturą jak korporacje czy instytucje publiczne.
Dlaczego
Cechy i funkcjonalności
To tylko część cech i funkcjonalności, jakie dostępne są na oferowanej przez nas platformie. Istotnym jej aspektem są możliwości rozbudowy o nowe funkcjonalności z dostosowaniem do potrzeb Państwa wdrożenia. Z chęcią tworzymy nowe moduły, dostosowania, integracje, szablony w odpowiedzi na istniejące zapotrzebowanie.
Możliwe zastosowania
Platforma e-learningowa Skilltom LMS w większości przypadków wykorzystywana jest do zarządzania procesem nauczania online przy pomocy szkoleń e-learningowych. Z uwagi na oferowane funkcjonalności i elastyczność (w szczególności możliwości rozbudowy) może także znaleźć szersze zastosowanie w dodatkowych obszarach. Poniżej wymienione są niektóre z nich:
Dostęp do wersji demonstracyjnej platformy e-learning uzyskasz za pomocą naszej strefy demo
Wsparcie na każdym etapie
Kompletne wdrożenie techniczne platformy e-learning na wyznaczonym przez klienta serwerze. Wdrożenie obejmuje wszelkie czynności, które wykonujemy od momentu podjęcia decyzji i chęci wykorzystania platformy, do momentu jej pełnego uruchomienia na wyznaczonym serwerze. W zakres wchodzą m.in. identyfikacja potrzeb, instalacja systemu, odpowiednia konfiguracja ustawień, branding platformy i inne. Wdrożenie może również zostać dokonane na naszym serwerze z hostowaniem.
Przeprowadzamy specjalne prace dostosowawcze na potrzeby klienta m.in. szablon graficzny, zmiany wyglądu, integracje, dostosowanie i rozbudowa funkcjonalności. Prace te mogą być dokonane w trakcie wdrożenia bądź też po jego dokonaniu.
W razie potrzeb budujemy nowe moduły rozszerzające cechy i funkcjonalności. Istnieje także możliwość integracji platformy z innymi systemami (np. HRM) za pomocą dostępnych kanałów. Indywidualny szablon graficzny pozwoli zaś na opracowanie wyglądu zgodnego z oczekiwaniami i identyfikacją wizualną klienta.
Wsparcie techniczne dla administratorów systemu, w kilku modelach w zależności od preferencji i potrzeb. Wsparcie techniczne polega na zdalnej pomocy dla administratorów systemu w prawidłowym użytkowaniu systemu lub w rozwiązywaniu ewentualnie pojawiających się problemów. Możliwe jest również świadczenie wsparcia bezpośrednio dla użytkowników systemu (helpdesc) przy użyciu uzgodnionych kanałów kontaktu.
Usługa administracji platformą e-learning, jest pewnego rodzaju outsorcingiem tej czynności ze strony klienta na firmę Skilltom. Eliminuje to potrzebę posiadania administratora wewnątrz organizacji, zajmującego się takimi czynnościami jak dodawanie szkoleń, użytkowników, przypisywanie, konfiguracje itp.
Prowadzimy kompleksowe szkolenia z zakresu obsługi platformy. Ich zakres przeważnie obejmuje omówienie funkcjonalności platformy dla wszystkich rodzajów użytkowników, z przećwiczeniem w praktyce posługiwania się platformą. Szkolenie pozwala na szybsze poznanie możliwości i zastosowań platformy, które później mogą zostać wykorzystane w praktyce. Pozwala także na nabranie lepszej biegłości w poprawnej obsłudze.
Doradzamy w zakresie potrzeb organizacji niezbędnych do określenia w celu przeprowadzenia odpowiedniego procesu wdrożenia oraz z zakresu dostosowania systemu i jego efektywnego wykorzystania. Pomagamy także w marketingu wewnętrznych e-learningu lub platformy w okresie jej wdrożenia/zmiany.
Modele zastosowania
Platforma e-learningowa możliwa jest do zastosowania w kilku modelach w tym przede wszystkim modelu dzierżawy i wdrożenia. Możliwe jest również zastosowanie elastycznego modelu w zależności od specyficznych potrzeb (jak np. hostowanie dedykowanej platformy). Po prawej stronie opisane są modele dzierżawy i wdrożenia.
Dzierżawa platformy jest modelem , gdzie klient posiada dostęp do platformy LMS zainstalowanej na serwerze dostawcy platformy czyli naszym. Dbamy o to, aby platforma była dostępna przez cały czas, dbamy o to, aby serwer spełniał wszelkie jej wymagania oraz aby platforma działała szybko i sprawnie.
Wdrożenie obejmuje wszelkie czynności, które wykonujemy od momentu podjęcia decyzji i chęci wykorzystania platformy (najczęściej sformalizowane umową), do momentu jej pełnego uruchomienia na wyznaczonym serwerze. W zakres wchodzą m.in. identyfikacja potrzeb, instalacja systemu, odpowiednia konfiguracja ustawień, dostosowanie używanych zwrotów, branding platformy, wsparcie w imporcie kont i inne.