PortaLMS to system łączący funkcje platformy e-learningowej, strony internetowej, oraz sklepu do sprzedaży kursów.
Największą zaletą platformy PortaLMS jest bardzo duża elastyczność w zakresie dostosowania wizualnego oraz bardzo wiele dodatków umożliwiających rozbudowanie funkcji portalowych (strony internetowej i elementów wspomagających jej promocję). Zaawansowany moduł sprzedaży z możliwościami wielu rozszerzeń, pozwala stworzyć system służący do promocji, sprzedaży i udostępnienia produktów takich jak kursy online (multimedialne, wideo, tekstowe, pliki itp.), treści, materiały do pobrania, webinary, szkolenia i wydarzenia itp.
Dla kogo
Platforma PortaLMS sprawdza się bardzo dobrze w przypadkach, kiedy potrzebne jest zastosowanie atrakcyjnego wizualnie systemu do nauczania z funkcjami strony www (z bogatą i łatwą możliwością dostosowania wyglądu) oraz w przypadkach występującej potrzeby sprzedaży wszelkich produktów cyfrowych (kursy online, wideo, dostępy do treści, pliki, webinary i wiele innych). Potrzeby takie występują najczęściej wśród firm zajmujących się szkoleniami (firmy szkoleniowe, szkoły językowe itp.) lub w firmach, które chcą sprzedawać dostęp do posiadanej wiedzy np. za pomocą kursów online.
Z racji swoich wyróżniających funkcji, platforma sprawdzi się również bardzo dobrze jako platforma e-learningowa z bogatymi funkcjami społecznościowymi oraz grywalizacją.
Dlaczego
PortaLMS dzięki zaimplementowanemu modułowi ecommerce, pomaga w stworzeniu systemu służącego do sprzedaży i dystrybucji produktów takich jak:
Cechy i funkcjonalności
Poniższa lista prezentuje część funkcjonalności dostępnych dla platformy e-learning PortaLMS wraz z ich skróconym opisem. Ilość możliwości jest jednak znacznie większa, dlatego aby zapoznać się z nimi bliżej, zapraszamy do kontaktu.
Możliwe jest również poszerzanie zakresu funkcjonalności za pomocą dostępnych modułów lub utworzenia dedykowanych.
Wsparcie na każdym etapie
Kompletne wdrożenie techniczne platformy na wyznaczonym przez klienta serwerze. Wdrożenie obejmuje wszelkie czynności, które wykonujemy od momentu podjęcia decyzji i chęci wykorzystania systemu, do momentu pełnego uruchomienia na wyznaczonym serwerze. W zakres wchodzą m.in. identyfikacja potrzeb, instalacja systemu, odpowiednia konfiguracja ustawień, branding platformy i inne.
Przeprowadzamy specjalne prace dostosowawcze na potrzeby klienta m.in. szablon graficzny i jego wdrożenie, zmiany wyglądu, integracja z innymi systemami, dostosowanie i rozbudowa funkcjonalności. Prace te mogą być dokonane w trakcie wdrożenia bądź też po jego dokonaniu.
Wsparcie techniczne dla administratorów systemu, w kilku modelach w zależności od preferencji i potrzeb. Wsparcie techniczne polega na zdalnej pomocy dla administratorów systemu w prawidłowym użytkowaniu systemu lub w rozwiązywaniu ewentualnie pojawiających się problemów. Możliwe jest również wsparcie bezpośrednio dla użytkowników systemu (helpdesc).
Prowadzamy szkolenia z zakresu obsługi platformy. Ich zakres przeważnie obejmuje omówienie funkcjonalności platformy dla wszystkich rodzajów użytkowników, z przećwiczeniem w praktyce posługiwania się platformą.
Doradztwo i konsulting w zakresie potrzeb organizacji niezbędnych do określenia w celu przeprowadzenia odpowiedniego procesu wdrożenia oraz z zakresu dostosowania systemu i jego efektywnego wykorzystania.
Dostęp do wersji demonstracyjnej platformy LMS uzyskasz w ramach naszej strefy demo
Modele zastosowania
Platforma e-learningowa PortaLMS możliwa jest do zastosowania w kilku modelach w tym przede wszystkim modelu dzierżawy i wdrożenia. Możliwe jest również zastosowanie elastycznego modelu w zależności od specyficznych potrzeb (jak np. hostowanie dedykowanej platformy). Po prawej stronie opisane są modele dzierżawy i wdrożenia.
Dzierżawa systemu jest modelem , gdzie klient posiada dostęp do portalu zainstalowanego na serwerze dostawcy platformy czyli naszym. Dbamy o to, aby system był dostępny przez cały czas, dbamy o to, aby serwer spełniał wszelkie jej wymagania oraz aby platforma działała szybko i sprawnie.
Wdrożenie obejmuje wszelkie czynności, które wykonujemy od momentu podjęcia decyzji i chęci wykorzystania systemu (najczęściej sformalizowane umową), do momentu jego pełnego uruchomienia na wyznaczonym serwerze. W zakres wchodzą m.in. identyfikacja potrzeb, instalacja systemu, odpowiednia konfiguracja ustawień, dostosowanie używanych zwrotów, branding, wsparcie w imporcie kont i inne.